اخطار! ۩۞۩ ZERO BOOK ۩۞۩

توجه : همانطور كه مي دانيد ايران عضو و امضاء كننده كپي رايت بين المللي نيست و بنابراين كليه كتابهاي چاپ شده در محدوده جغرافيايي ايران نيز فاقد حق مؤلفين در سطح بين المللي خواهد بود. لذا اين سايت و مدير آن هيچ گونه مسئوليتي درقبال كتابها و لينكهاي معرفي شده ندارد.چرا که كتابهاي معرفي شده در اين سايت ، توسط كاربران مختلف تهيه و بارگذاري شده است. و برشما است كه در هنگام دانلود از خارج كشور به قوانين كشور محل اقامت خود توجه داشته باشيد.
Disclaimer:As Iran is not a signatory of international copyright law , None of the books printed inside it is protected by this law. Nevertheless, all the books shown above are not hosted or transmitted by this server. The links are provided solely by this site’s users. The administrator of this site cannot be held responsible for what its users post, or any other actions of its users. You may not use this site to distribute or download any material when you do not have the legal rights to do so. It is your own responsibility to adhere to these terms.


۱۳۹۵ بهمن ۹, شنبه

دانلود کتاب قانون توانگری نوشته کاترین پاندر

دانلود کتاب قانون توانگری نوشته کاترین پاندر    صفربوک  www.zerobook.lxb.ir

دانلود کتاب قانون توانگری نوشته کاترین پاندر

مقدمه ؛

این کتاب حاصل سال‌های کسادی اخیر و سال‌های زندگی بی‌برکت است. هیچ کس کسادی و زندگی بی‌برکت را دوست ندارد. البته نباید هم دوستشان داشت. پانزده سال بود که جویای چنین کتابی بودم. در طول آن سال‌ها که در فقسه کتابخانه ها و کتابفروشی‌ها جستجو می‌کردم، دیدم کتاب‌های بسیار درباره موفقیت یافت می‌شود؛ اما هیچ کدام از قوانین ساده و منسجمی که کامیابی را تضمین کند سخن نمی‌گفت. وقتی بیوه شدم و پسر بچه‌ای روی دستم ماند که می‌بایست او را می‌پروراندم و وسایل تحصیلش را فراهم می‌کردم و آینده‌اش را سروسامان می‌دادم، شروع کردم به جستجوی این کتاب، چون نه آموزشی دیده بودم که بتوانم کار پیدا کنم و نه منبع درآمدی داشتم، حاضر بودم جانم را بدهم تا راه و رسم مقتدرانه اندیشیدن را بیاموزم. تا مدتی دچار افسردگی و بیماری و تنهایی و تنگدستی و احساس شکست کامل بودم. گویی تمام جهان بر ضد من جبهه گرفته بود. به هر چه دست می‌زدم خراب از کار درمی‌آمد. اما آب و نان، دروغ نبود! می‌بایست خرج پسرم را درمی‌آوردم و استطاعت شکست خوردن نداشتم. پس به خاطر او هم که شده – و همچنین به خاطر خودم – می‌بایست موفق می‌شدم. عاقبت در خرابترین حال جسمی و روحی و مالی‌ام درباره قدرت اندیشه و کاربرد آن برای موفقیت یا شکست آموختم. دریافتم که شکست اساسا ثمره اندیشیدن به شکست است. پی بردم که استفاده دست از ذهنم می‌تواند کلیدی برای زندگی سرشار از سلامت و سعادت و ثروت و موفقیت باشد. به محض پی بردن به این راز شگفت کامیابی، جزر و مد دگرگون شد… .

فهرست مطالب؛

– حقیقت تکان دهنده

– قانون اصلی توانگری

– قانون خلأ

– قانون خلاقیت

– قانون تخیل

– قانون فرمان

– قانون افزایش

– گرایش توانگرانه

– کار، راهی قدرتمند

– استقلال مالی

– قانون محبت و خیرخواهی

– قانون دعا

– قانون اعتماد به نفس

– قانون پشتکار و مداومت

– با قروض چه باید کرد؟ تندرستی و اندیشه توانگرانه و … .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر